Wednesday, August 17, 2011

.tumbuk aku.

assalamualaikum.



tadi aku ikot abang aku blaja bawak kereta ngan bapak aku..
abang aku tu tgah dalam proses amik lesen skarang ni.
so, kalo blaja sendiri2 dulu kan lagi senang,kan.


dari kiri - abah and my bro


garang gak kadg2 aku tgk bapak aku ni.haha

''ha, tekan minyak, tekan minyak''

''tande berenti tu..berenti la.''

''jangan la bawak laju kat sini.isk''


dan bla bla bla.~




aku di blakang ni, tukang gelak time ade kejadian2 klaka..
haha jahat tak?



sebenanye aku gedik nak ikot sebab aku pon nak blaja sekaki.
huu


tapi...


bile bapak aku tanye,

''ha, nak cube bawak tak?''


aku jawab,

nak. (dalam hati)

huuuu

tp yg kluarnye dari mulut aku : 
aku jawab ,

''tak nak lah..hee laen kali je la..''


=.=''

aku taktau nape..
aku takot kot.haha
sebab aku tatau ape2..-gear, n wat so eva tuh
abang aku yg dah blaja beberape kali pon kadg2 silap,apetah lg aku.
pastu, aku riso..kang terlanggar mane2 kang, tak ke naye..
coward~coward~



lagi satu, aku rase macam mnyibuk je..
yg nak blajanye kan abang aku..
apesal pulak aku nak thegeh2 kat situ jugak..huu
nanti bile smpai mase aku nak amik lesen pulak, baru la aku blaja kan?
err~



hmm.
tapi dalam hati, siyes aku nak try bawak.

sebelum balek tu, bapak aku offer lagi skali.
tapi aku jawab taknak jugak.
hooo


korang,,,sile tumbuk aku skarang!



dush! dush!




=.=''

sesal dahulu pndapatan, sesal kmudian tidak bgune.

knape aku pnakut sangat.sile tumbuk aku lagi.




______________________________________



*abang aku beberape kali mati enjin tgah jalan.huu
pastu kene marah dengan abah.keh2





sebarang salah dan silap, harap d maafkan =)

18 comment(s) to akoo =):

CintaZulaikha said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

huyoooo, pening r nak blajo keta, nak tau mana gear, break dan wat eva kat keta tuh...siyuss..lambt lagi r nk dpt lesen mandu...huhu

Kancil 8349 said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Hahaha...bapa kamu mahu test kamu dapat pandu kereta ke tak...kalau sama macam abang kamu...confirm di marah...tapi bab kena marah nie...kalau asyik mati enjin dalam perjalanan..enjin kereta boleh rosak...

Unknown said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hr tuh ak bwk kete ngn bapak ak..
pastu lggr moto org..
tobat xmo bwk hakhakhak..

ILA HonEyBuNNy said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

teringat dulu2 belajar bawa keta...

sekarang neh mmg suka ajar org bawa keta...meh cne ila nak ajarkan...ehhehe

intan.maisarah said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

takut kene marah ke?

semutsengal said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

takpayah,

kau besikal pun tak reti bawak !


KAH KAH KAH ..

Anonymous said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hahaha,,,blaja slow2 la syang :)

Unknown said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hahaha! samela kita. takot sebenarnya. bile eh nak amek lesenni.. hmmm..


tapi ko kira okelah kut. ade org leh tolong ajar dulu. kan kan kan

Hafizin Jamil said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

dah tahu dah ko mmg penyibuk..haha

Anonymous said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hahaha. apakah? abang ko baru first time try bawa kereta ke? ah. normal lar. adik aku macam tu gak. kena kuat mental dan teori baru boleh bawa dgn tenang. lama gak aku blaja nak drive dgn tenang. kekeke.

tumbuk ko? x sampai hati doo. nanti kena saman. hahaha. ko patut try jee pandu. mana tau abg ko tercabar. boleh naikkan semangat dia.

tapi masing-masing kena berfikiran positif lar.

good luck tok abang ko dan juga ko semasa drive. kekeke. :p

Anonymous said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

isshh..cam susah je nak belajo bawak keta tu.
banyak mende nak kene pikir kot.

nak tukar gear tekan klac, pastu balance minyak lagi. kang tak pasal psal enjim mati begitu sahaja..hohoho..ohhh tidakkkk..

Afikah Aziz said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

dush2,errrr ni utk ika gak sbb penakut sgt,wuwuwu bile la boleh bawak keta ni klu takut >_<

cik aisha said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

teringat pulak time blaja bawak kete..dpt cikgu yg cool n xreti marah2.mati enjin jarang tapi selalu brek mengejut sampai suma barang dlm kete tercampak dan gelabah bila kat selekoh or simpang..hehee...gud luck utk abg tuan blog.tuan blog laen kali jwb ye bila bapak tnya next time..:)

merahitujambu said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

heheh..comel gak abah kamu ni..sy dulu pandau xpenah abah ajar..dia xleh ajr.dia kata lau nk suh org lain ajr..hehehe

akoo said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

@CintaZulaikha

huu tau takpe..jom kite blaja sesame..heheh


kancil - ow ea?hee patotlaa..


sleeping_maniac - haha it g aku takot tuu..haish~


ila - haha bole2..cepat. ajar akoo..ila mesti tak garang kann..hee


intan - ha'ah..hehe


anip - hey,molep sket ea.. beskal tu satu2nye kenderaan yg aku pandai bawak tau..haha


jannah - hehe orite~ =)

bunbun - jom kite g blaja same2 weh..nnt bole takot same2..hahaha


HJ - wat eva~ =p


mr.thinker - haha tq2.. aku tau korang tak smpai ati tumbuk aku..hehee


afikah - hehe tu laa..jom buang pasaan takot tu.. =)


cik aisha - hhee mekaseh2..


merahitujamu - haha abah aku comel macam anak die.. =P

Anonymous said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ko lps ni aku ase cm x lps je klu test ngn jpj..haha

akoo said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

@sifu im

huu ko nih..jgn la ckp gtu..haish~ tiap kate2 itu adalah doa tau.

myhatiku said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

cakap lah nak!aduh..dush3:D
abg single x..?erkk..haha:D

bace jgn xbace ..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...