Sunday, August 14, 2011

.dororo task.

huu yang ke 4 suda...



klik gamba utk join =)


idola blogger dan blog kegemaran..
macam same je soalan tu..hee


err.
(garu2 kepala)

idola blogger aku -

kau la kot . keroro. hahaha (bukan mengampu oke)
sebab kau rajen update.kau rajen komen jugak. =)
update pon mende bes2..
ade iklan2.
ahaha
n kau suke wat segmen mnarek macam yg aku tgah layan ni.huhu
pastu kau ade 100 crew lagi.. seb baek aku tersenarai~hee
i wish aku ade byk idea macam kau.huu





err idola tu satu je la ye..




hee
pastu blog kegemaran ni yg banyak.haha

yang kat bloglist aku tu semua blog kegemaran aku lah sebenanye..

blog kawan2 belaja ( bloglist abc 123 tu)


blog sifu im (haha jangan bangge)








blog aku sndiri.bole? kakaka


dan sebagainye..hehee (boleh tgk di bloglist this is bes bro =] )





sekian time kaseh..


jom pegi ke last task~
=D





sebarang salah dan silap, harap d maafkan =)

6 comment(s) to akoo =):

Unknown said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

fuhyoo, bunbun pon ade. mekasih sayang:D

Aisyah Aina said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

blog2 kat atas ni semua best la kan :)

Wanie said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

tersenarai tu..thanks eh akoo..:) banyaknye task die..huhu

akoo said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

@bunbun
hahah dan2 nak bersayang2 ngan akoo kann.. =p


aisyah - yup2..ofcoz =)


wanie - welkam =) 5 task..byk tp sronok.haha

ILA HonEyBuNNy said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

banyak jugak blog kegemaran...

semua ila kenal..ehhehe

Anonymous said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

haha..asal ko tulis ak sorang je jgn bangge..seb baik ko ckp jgn bangga..kempis dh idong aku yg kembang td..haha

bace jgn xbace ..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...