Thursday, August 11, 2011

segmen kot.haha- awak. kamu kau di'tag'


akoo di tag oleh ana jannah =)


1. Bilakah anda dilahirkan mengikut tahun hijrah...

 10/Jamadilawal/1413 hijrah

2. Apakah maksud nama anda?? nama dalam ic ok...

cahaya kemenangan / kejayaan
=D



3. Bila anda menagis dengan teruk dan mengapa??

err..banyak kali kot..hahaha yg akoo egt, mase pindah skola time form4.
huhu agak banjir la skola tu akoo nanges.. malu bile egt balek.haha


4. Bila anda rasa solat yang paling bermakna??

ntah.

5. Ceramah agama mana yang paling memberi kesan pada anda??

err..mcabar je soklan2 kamu neh..huu
emm..ceramah mase kat asasi uia kot.. BW..bukan blogwalking oke.haha
Bicara Wanita..talk tu ade tiap mggu..dan mmg untuk gurls je..tu yg bes tuu..huhu
lagi satu, talaqqi.mmg bes dan mberi kesan.rase rugi kalo tak g. =)

6. Jika anda di beri satu peluang apa yang anda nak??

aku nak jadi org yg brani bsuara..brani mnegur org yg salah.
hmm

7. Jika anda diberi peluang pada siapa anda nak mintak maaf??

sume org lah kot.haha maaf2~~

8. Apa yang anda nak katakan pada semua orang disekeliing anda??

dalamkan lagi ilmu agama..banyak lg yg kite tatau sebenanye.

9. sila letak gamba anda yang paling soleh dan solehah...x kesah la kartun ke ape ke. asal kan itu anda...

-sudah didelete-muahaha

10. Silalah tag kawan baik anda.. x kisah la berapa bnyk ponn...lagi bnyk lagi bagos...

 err.. taknak tag orang bole? tatau nak tag sape..hee




sape2 yg rajen nak jawab, dipersilakan oke.
=) dapat mengasah minda ni..hee


 







sebarang salah dan silap, harap d maafkan =)

6 comment(s) to akoo =):

Ana Jannah said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

nice try akoo...thanks so muchh...:)
~mungkin ini sekadar cebisan pengalaman hidup kita, selebihnya hanya diri sendiri yang ketahui maka sentiasa lah bersabar...:)

Aisyah Aina said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

dah form4 pon menangis macam tu..malu2...haha :D

bunbun said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

maafmu diterima, hahahahahah

Afikah Aziz said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

nama pae nur faezah erk hehe..

merahitujambu said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

kemain rajin buat tag eh

Fara Ada said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

tingin nak jawap jgk...tapi part gambo tu...xda la plak..wakakakaka..time tu xtgkap gambo plak..kekekeke...
singgah sini...jalan2 blogwalking..hehe

bace jgn xbace ..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...