Friday, August 19, 2011

shahir

spontaneous friday~

hehe   assalamualaikum.


dsebabkan semalam aku tak buat spontan kames,
so, ia digantikan pade hari ini.



shahir (af8) nak bersara dari dunia hiburan?



haha

bagos2~
=p








*ini cite lame.apesal aku baru nak tulis?? =.=''






p/s- aku minat shahir. die benti jadik artis, lagi la aku minat.hoho
*pengsan jap tgk gamba ni. =p













sebarang salah dan silap, harap d maafkan =)

14 comment(s) to akoo =):

sara zainol said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

kenapa? dia nk kawen ka? owhh lg suka.. hehe

akoo pae said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

@sara zainol
ntah laa..takde pulak die datang minang aku..kakakaka
dpd ape yg aku bace, org cakap, die dah tak tahan dianiaya..
pstu die nak ikot jejak lgkah syam kamikaze..(bidang dakwah)

iMBobo said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

aik btol ke ni?tetibe je..

JIJI YU said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

engko pompuan ghupenye

bunbun said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

apekah ini?


nasyid---> artis berjimba --->dakwah


ohhh WTF (where's the food)?


haha ni bukan ngutuk syahir okeh. hehe

sifu im said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

kwn ak sorang de muka sebijik cam syahir.ko nk amik gmbr ngn ye tak??haha

Afikah Aziz said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ika minat gak die dulu sbb die artis nasyid,tp sejak die join AF dh xminat hehe,mcm faizal tahir gak,dulu bukan main lg minat mamat tu tp skg xde dh huhu,alhamdulillah sbb die dh berubah dan nk bersara,harap2 faizal tahir dan semua artis len pun ikut jejak shahir kn :)

merahitujambu said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

shahir tu yeye je.nk kawin dh ke dgn rozita che wan??huhuhu

Hans said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

berhenti 2 bulan je pun
hahaha

sleeping_maniac90 said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

lorh nk berhnti da???
okla.. bdg seni nih bknnye ok sgt kdg2..

myhatiku said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

walopun cite lame..tapi myhatiku baru je tau..aha:D

Hanie_Dew said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

suka hati dia la nak berenti ke ape kan.pernah terbaca dia kata dia tak suka dengan dunia hipokrit dan tinda menindas ni.

Amna.Qadeeja said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

erk ini kekasih gelap gua nih muahaha

ILA HonEyBuNNy said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

wahahha...walaupun kata cita neh lama....still xtau jugak neh...sebab xamk port sgt dunia2 artis...

erm..kalau itu dah keputusannya...hehe

bace jgn xbace ..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...