Tuesday, August 23, 2011

lelaki cool..

assalamualaikum. =)


hehee



tadi aku pegi bazaar ngan abah n abang aku..



sepanjang pjalanan ke bazar dan di bazar tu,
aku jumpe lelaki2 cool..
hahaha




korang perasan tak, bile dah jadi blogger ni, kite menjadi seorang yg lebeh peka.
lebih suke memerhati ,
dan otak lebih banyak berpikir .
sentiase dok pikir mende yg nak ditulih dalam blog.




so, tadi, sedang aku memerhati sekeliling , [untuk mcari idea]
aku jumpe beberape lelaki cool. (bagi aku la)
haahaha




anda mau tahu siapa mereka?  mungkin juga anda tergolong dalam lelaki2 yg cool itu . 






























yang pertama -







berjam2 aku lukih =.=''




1 - lelaki bawak adek perempuannye yg kecik jalan2 naek motor..
kah3..sweet kan.. =p 
laki laen biasenye petang2 ni lepak ngan kawan , layan laptop ke , pegi bazar ke , tido ke .hee
tp yg ni mlayan adeknye naek moto.. mmg coolio..~




















 yang kedua -





haha beskal tu aku terlukih mcm beskal budak2 punye



2 - lelaki naek basikal gi bazar.
haha ye lah..besenye kan bile dah umo lbeh kurang 20,
mane maen da beskal2 nih..tak rock~nampak kbudak2an ,blablabla~
so, bile aku tengok laki naek beskal gini, dorang boley d consider sebagai cool lah.
tak kesah ape orang cakap , yg pnting die sampai tempat yg dituju..
[tak mcemarkan alam sekitar lagi~]





















yang ketiga -







dua singgit, dua singgit [kueh mende tu.huu] maaf nak cepat




3 - lelaki menjual di bazaar
keh2 dorang cool~
sebab sesetengah orang tu akan cakap ,


 ''hoh. ape barang gua mniaga kat pasar..jatoh la standard gua bhai~
muke banyak punye kacak ni..kene ar jage saham..
dengan panasnye lagi..huu tak tahan gua. 
gua dengan aircond dah macam isi dengan kuku, tau tak..''


=p







________________________________________________




haha. tu je lah setakat ni..
nnt kalo aku jumpe yg laen , aku tulih lagi.hee




*bagi korang cool tak laki2 kat atas tu??huhu
aku sebenanye nak highlight yg no.1 tu je..=p
yg laen tu tambahan. 





 _____________________________________




p/s - pmpuan cool pulak camane?






















sebarang salah dan silap, harap d maafkan =)

22 comment(s) to akoo =):

Unknown said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

patot pon..aku jalan2 ngn adik2 aku..mmg awek2 tgk le

akoo said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

@JIJI YU

haha..taniah..anda tgolong dlm lelaki cool. =p

ZWAN SABRI said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Alamak! lagu mana nk jadi lelaki yang cool nii..
Aku takdak adek kecik yang nak bawak naek moto..
aku takdak basikal kat rumah nak naik p bazar ramadhan..
Aku takdak modal la plak nk pi meniaga kat bazaar ramadhan..
HUHU


MySuaraBlog: Contest Aku Berpuisi : 31 Ogos Datang Lagi

Anonymous said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ko jmpe aku ke td??asal ko x tegur pon??haha

Ann Huda (Ate) said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Cantik lukisan di atas itew...sgt cool. Pasti anda pompuan cool.

Tang jadi blogger kita semakin sensitif dan otak makin di asah tuk berfikir mmg Ate stuju sgt. Awl dulu Ate ikut bengkel penulisan kreatif itu lah yang di ajar dan diberitahu ttg kenapa kita harus menulis. Pas ikut bengkel tu ingat nak jadi penulis novel tersohor rupanya jd blogger picisan jer...:)

Anonymous said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

kalau nak cool pertama tu x dapat kot. sbb adik dah besar panjang. lagi tinggi daripada aku. huhu. jadi kedua x dapat sbb x ada basikal. mampu jadi lelaki yg cool dgn cara berjalan kaki jaa. cool x? x cool xpa. :)

perempuan cool bila molek2 tutup aurat dgn betul. x menonjol. itu sgt cool bg aku.

syeedafabewlaz said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

pmpuan cool mcm kau,,asek gelak je,,kehkehekh

ina said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

yeahh yg number 1 tue mmg cool gilee! lebih2 lgi kalau adik die super cute! keh keh keh

Unknown said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ak pn ska y no 1 tuh..
kalo dia syg adik dia, means dia sorg y pnyayg n pntgkn fmily.. hehehe...

Qaseh Dalia said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

yang first tu mmg cool hehe

cik aisha said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

next entry wat pasal pompuan cool lak...;p

p/s:lawa la lukisan kamu...

Ezad Skytech said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

wahh..smart2 pulak doodle2 ni ye...
no 3 tu mungkin ada yg tak sanggup..sebab katanya...jatuh la standard kan..tp bg sy semua cool..hee~

Wanie said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

waaa, cantiknye lukisan die..cayalah..

yang first tu cool, yang lain besa je :)

Unknown said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hahaha lawa gila kau lukis wehhh. detail habis =,=



aku suka yang first! HAHAHAHA. tapi no satu ngan tiga tuh wat aku tringat kat blogger farid hahaha. dia kan salu bawak adik dia.. meniaga kat bazar plak tu =,=

Hafizin Jamil said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

klo yang hot macam mana??

ainondreamergirl♥ said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

motor dgn beskal tuh comellllllll. jeles tgk. hehe.

betul, semua neh cool kan ? susah nak cari laki macam neh :)

semutsengal said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

aku yang 1st tu..AHAHAAH


perempuan cool bila g bazar pakai baju tayang sana sini.



cool gila !

Unknown said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

pompuan cool mcm mna?
ntah la..aku pun tak tau jgk..hhaha

Afikah Aziz said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

cantik la pae lukis semua ni..mmg berbakat :)


suke laki yg bawak adik die jalan2 tu,mmg cool la hehe :P

Xavi De said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

pmpuan jarang yg cool skrg nie, sbb ramai pakai baju nipis jer, lau cool mesti pakai pakaian tebal2..hehe
(tak paham sudah...:p)

pakcik da tua2 nie, jejalan bawak ank buah jer ade adik2nya...haha

Aisyah Aina said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

aku rasa no 3 cool ;)...selalu jumpa...hahaha

merahitujambu said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

cool giler lukisan akoo

bace jgn xbace ..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...