Thursday, January 19, 2012

tenkiu brader..

assalamualaikum..

=)


huuu semalam tak sempat nak buat wordless wednesday.
sebab streamyx wifi ni meragam..
takleh online lgsong..


pastu tadi orang dari telekom datang umah..
baiki2..
dah elok! yeay~


=D alhamdulillah..


tapi aku rase, ade hikmah jugak aku tak dapat update semlm..
sebab aku tak tau pon nak letak gamba ape utk WW..
hahhaha




tenkiu brader telekom..hee

MyEm0.Com







sebarang salah dan silap, harap d maafkan =)

4 comment(s) to akoo =):

syarifahsidrus said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

duduk rumah internet takde tak terasa sangat, kalau kat kolej..uhh...mahu bosan gila kan

hassy chan said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

kite nih pki berukband jeeeeeee
laju x wifi??

Hanie Dew said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

bagusla dah ok. kalau tak, tak napak la bayangko kat kotak komen kan. effisyen betul abg telekom tu kan. hensem tak.

akoo pae said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

@syarifahsidrus
aku rase bile kat kolej la tak bosan sgt..ade kgkwn.heheh


hassy chan- kat umah ni,pakai streamyx untung sket.hee laju gak la seposen.


hanie dew- haha ko tak tentu arah ke bile tak nmpak bayang aku kat kotak komen??=p
yup..efisyen btol die..sbb die kawan kakak aku kot.haha em, hensem tak??errr..bese jep.hehee

bace jgn xbace ..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...