Friday, January 27, 2012

saranghae!

assalamualaikum.



setelah kukorek-korek otakku selama beberapa jam, ternyata aku masih tak tau nak update ape malam ni. lantas, aku bukak facebook untuk mencari idea daripada status2 kawan-kawanku. namun, hasilnya masih tiada. aku hampa. 



tiba-tiba, mataku tertancap pada satu gambar yang diupload oleh seorang kawanku. oh,gambar die bersama kawan-kawannya dengan berlatar belakangkan air terjun. apa yang menarik perhatianku adalah, cara mereka bergambar -


aishiteruuuuu


semuanya bergaya dengan posisi tersebut. mengapakah mende itu yang menarik perhatianku??
kerana aku sangat tidak suka dengan gaya tersebut. biasanya perempuan yang suka tangkap gambar begini bukan? tetapi tidak aku. aku terase geli untuk melakukannya. lagi satu adalah seperti ini -


saranghae!


gaya ini dilakukan berpasangan. oh.yang ini juga aku tak suka.. kenapa perlu tangkap gambar begitu?? jawapannya ada pada anda. yang penting jangan libatkan saya. akhir sekali, gaya i.love.u yang tidak terlalu keterlaluan adalah -


wo ai nee


yang ini, takdelah geli sangat kot. *tapi geli juga sedikit. gaya ini lebih sopan dan ayu.mungkin. tapi kalau tak buat langsung ketiga-tiga gaya di atas lebih bagus. tidaklah berbulu tekak orang lain melihat gambar kite.ye ?


gaya thumbs up :)



sekian.tidak berniat untuk mengata sesiapa. maaf andai tersinggung. aku hanya mahu meluahkan apa yang aku rasa.



*kadang2 kite terpaksa merapu di blog.
*mood = hari ni ayat agak sastera.






sebarang salah dan silap, harap d maafkan =)

21 comment(s) to akoo =):

K said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hehe, macam-macam gaya ada. XD

Unknown said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

kalo tgkp gmbr, aku hanya snyum.. paling xpndi wat gaya.. haha

semutsengal said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

amboi, sentap !

Aisya J said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

HAHAHAH! okay post ni lawak! Sebab saya selalu mcm bahan kawan kawan yang dok buat pose cemtu jugak hehe :p

Unknown said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

nasib la aku x pnah melakukan gaya2 di atas...haha :P

KAMIHIDUP said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Lawanya doodle, gaya last tu bagus. Yang lain kami pun benci. Seriously.

akoo said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

@semutsengal
haha anep..aku tau ko slalu wat gaya kat gamba first tu kann..=p


sopia - huhu seb baek ko tak penah wat..

syeedafabewlaz said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

serius aku pon ase annoying,,haha

anamizu said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

euwwww guwa pon sriyes geli nak buat gaya2 cmtu =P












luv,
cik ana

Anonymous said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hahaha..entri ni sesuai dikategorikan sbg sarcasm...

ViSiTmE@FaTiN CoRnEr said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hahaha..aku abes cun pun buat peace je..idak ler nk sarang2 tebuan nie..muahahaha..

Abu Bagi said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

kan nak jadi model..kenala pandai buat gaya gaya kiut..:P

Cik Caah said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

klw cenggini takpe lg tau,ada yg terjelir-jelir lidah tu lagi la ca'ah anti. tah pape

ILA HonEyBuNNy said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ngeh3...

itulah..macam2 gaya bila nak bergambar neh....;-)

Anak Wak Mail said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hahaha,,pernah je tangkap gambar macam tu semua..tp segan2 la,,

ni semua pengaruh korea la ni..btol tak??

thumbs up tu tak la..

Woofer Storm said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

comel ni...hehe

epaa chenta said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

haha; better gaya ni la dari gaya buat lidah keluar. lagi geliiii. haha

semutsengal said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

aku punya gaya lagi advanced lah.


KAHKAHKAH

Kancil 8349 said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

gaya yang terbaik untuk disimpan dalam kenangan mereka

Hanie Dew said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

eh ko tak suka ko punya pasal la. hahah gurau je. ala tgk je la. as long dioran gak ajak kau ok le tu.

mood hari ni mengantuk. aku tak tau nape. padahal tido awal je. =.='

Gary Asip said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hahahaha... gaya yang kapel tu paling nyampah.. kah3..

bace jgn xbace ..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...