Thursday, July 21, 2011

.alamak =.=''.

assalamualaikum..
=)

drama di hari hujan-














sementare di kawasan lain..








-tamat-

huhu
tadi ujan..
tu yang aku terpk nak tulih pasal ni..

hujan rahmat =)

patot la siang td panas semacam je.
baru mandi pon berpeluh2.
dah pasg kipas speed 5 pon trase macam pasg speed 1..
huhu
org cakap kalo panas semcm tu, tandenye nak ujan..
ek?

em
oke.

i got to go.

assalamualaikum.
=)

nak g melantak charketiau..
abg aku beli~
ngaa..
jgn jeles
=p


sebarang salah dan silap, harap d maafkan =)

6 comment(s) to akoo =):

cik zaza said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

nak sikit!!ttbe.haha

hujan itu rahmat tp ramai yg tak bersyukur dgn rahmat tersebut. ;)

Afikah Aziz said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ujan rahmat jadi jgn mengeluh klu hujan turun hehe..erkk Ika pun kadang2 ade gk mengeluh hihihi,nak2 lg pg2 mase nk g keje adehhh >_<

akoo said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

cik zaza-
em.btol3..
hehee
da abes laa..camane nak bg =p


afikah-
huhu akoo pon same..
lagi2 part tgk tb tuu..
hee

Ezad Skytech said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hujan best kan...
tp yg tak bestnya bila part "service currently not available"..tu je yg tak best...heee~

cik aisha said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hujan tu rahmat...tp xsemua org rasa camtu..erm..

nadzirah sofia said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

char kuey teow pebret aku...tp aku suke y mk cik indon kat kolej aku je yg masak...sdap giler...

bace jgn xbace ..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...