Saturday, February 18, 2012

style dowh.

assalamualaikum.



ramai betul aku tengok laki pakai seluar londeh.

sampai nampak apa yang tak sepatutnya dinampak.




http://www.emocutez.com

err..perlu ke pakai macam tu??


nak cakap style, aku rase tak menarik untuk dilihat pon. (?)


memalukan, ada lah kot.




think before u act.




*sebenarnya tak tau nak update ape. tp anip soh aku update. =p






sebarang salah dan silap, harap d maafkan =)

10 comment(s) to akoo =):

KuNanGKuNanG said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

a'ahkn,style pe2 ntah...

visitme@FaTiN cOrNeR said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

satu lg seluar kaki kecik.adehh..menyampah gila tgk..geli..bajet korea..

SimplySeoul said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

unpleasant view. apa yg di dlm xpatut nmpak. same goes to woman yg suka nmpakkan tali that thing.

Zakaria's daughter said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

biau lee. dorang pun nak styleee ala ala budak penan gak.

semutsengal said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Err,

kau suka skodeng eh ?

H.J said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

lelaki poyo la tuh.haha

Teenager Housemaid said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

tak suka lelaki pakai seluar londeh..euww

Juliet_iRa~" said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

xstyle pon...huu

geli je..;p

Hanie Dew said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

kekeke..tah nye ape yang menarik nak pandang pon tatau.

aku nak soh ko update gak tapi aku paham ko kan tak banyak masa kat U.

nadzirah sofia said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

serius geli dowh

bace jgn xbace ..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...