Wednesday, June 1, 2011

lalala~

assalamualaikum..=)

lme suda x lyn blog neh..huhu
bkn ape,aritu ade aku salah phm skett ngn kwn aku ni..
pastu aku wat kputusn,nak jaohkan diri dpd blog n fb tok mse 5mggu 5 ari..
haha
gdik an aku~

knape 5mggu 5ari??

sbb aku tpgaruh ngn novel hlovate-
 haha
tp xmgkin ar an aku nak mjauhi blog n fb for 5years 5month~
 so,aku pilih ar 5mggu 5ari..

akan tetapi,,xbjaye ponn..hahAAAha [glakkan dri sndri]

korg tau aku btahan bpe lme je??

5ari..haha
nak bg sdap sket,5ari 15blas mnit ar..hu3

adoii~~
nmpk ngat bsar pgaruh fb n blog ni dlm idop aku..
[fb trutamenye]

 huu..

emm k ah..bteri da low..
mls nk cas.
nk tdo .
hee..

keyhh
jmpe ag.

assalamualaikum ..

 *btw,,nntkan novel aku btajok 5ari 5blas mnit..hee
 errl..
~being poyo for a while
p/s-sowi kali ni de sketul je gmba.kjar mase..=)


sebarang salah dan silap, harap d maafkan =)

0 comment(s) to akoo =):

bace jgn xbace ..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...