Wednesday, June 15, 2011

.benci sgt huh?.

.assalamualaikum.

mood : serius

MySpace
huhu srius la sgt~

bkn ape, td aku tnampak sorg kwn laki aku neh
tulis gni kat wall fb die-

x suka pompuan x pndai msak.......!!!

huhu dgn pnoh pasaan die tulih..
~haish
trok sgt ea pmpuan xpandai msak??

aku bkn nak ckp xpe kalo pmpuan 
xpndai masak,,
tp jgn laa mcm tu skali bencinye..

mgkin ade faktor2 yg mbuatkan seseorg 
pmpuan tu xpndai masak..
xde pluang ke..
xde mase ke..
dan laen2 faktor yg x terlintas pon dlm pikiran kte..
huhu
who knows~

jgn maen tembakk je nak judge org tau..
xbaek..
husnuzon oke.=)

btw, aku jarang (or x penah) plak nampak
kgkwn gurls kat fb yg tulih-

x suka laki yg xpandai jd imam.......!!!

hehe
sori.
sdikit sarkastik d ctu..
=p

emm so..
marilah kte same2 blaja masak 
n blaja jd imam..

bg aku, dua2 tu pnting utk both
laki n pmpuan..=)


[aku mmg dlm proses blaja masak sepnjg cuti neh..huu]

utk laki- korg pon kene pandai masak tau..
dah tu nnt, time istri xsehat ke..
bley korg tlg masak right?

oke..
tu je =)
jmpe ag..insyaAllah~

.assalamualaikum.


sebarang salah dan silap, harap d maafkan =)

3 comment(s) to akoo =):

syarifahsidrus said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

lelaki selalu demand kan? haha, tak pe tak pandai masak, yang penting cuba juga nak belajar kan :)

akoo said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

yup..blaja bg pandai =)

Unknown said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

cehhh. ce tanye laki tu. dy pandai ke masak? reti nak mgharap pompuan je apsal?



hahaha emo plak. puipui

bace jgn xbace ..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...