Thursday, January 17, 2013

writer wannabe hoi.

assalamualaikum.. =]


heyy hepi holidayyy..weeee~


actually exam aku dah habis 11hb lagii
tapi baru tadi petang aku sampai rumah.
huhhu
sounds sadis huh?

no lah..

aku join mukhoiyam (kem)
berbaloi lah. seriusly. first time aku join kem yang bagus (more to islamic way) macam tu.
=') alhamdulillah.




oke sekarang bukan nak cakap pasal mukhoiyam tuu.
sebab kalau nak cerita pasal tu, penat korang nak baca nanti. hiihi



aku nak bagitau satu aim aku untuk cuti sem ni..


jeng jeng jengggg...!




aku nak tulis novel. HHOHO



say whattttt~      
krikkrikkrik



hari tu aku baru join satu kelab penulisan tau..nama dia :
MAARUF PENA.
dari situ aku rasa impian aku yang dah lama memang nak tulis novel, makin menggunung u know..

brader yang kendalikan bengkel penulisan tu dia ade share satu e-book yg dia karang sendiri yang bertajuk; Menulis Novel 30 Hari.


hoooo


konsepnye senang je, sehari tulis 10 mukasurat.
then, 30 hari, kita akan dapat hasilkan 300 m/s novel.... \o/



senanglah sangattttt -.-



malangnya, cuti aku tak sampai 20 hari pun nii.
hhaha tapi, takpe, aku nak teruskan jugak aim aku tu.. at least, aku boleh siapkan more than 100 pages.. emm betul tak? sila cakap ianya betul. 




okdahtataunakcakapape.
sehingga bertemu lagi =]




sebarang salah dan silap, harap d maafkan =)

2 comment(s) to akoo =):

ViSiTmE@FaTiN CoRnEr said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

wow!!! cuti yg effective..hehe.. all the best!!

Unknown said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

fuyoo..nak tulis novel! aku nak jadi orang 1st beli novel kau nanti..haha...all the best pae!

bace jgn xbace ..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...