Tuesday, January 22, 2013

.our moments.

assalamualaikum..



hohoii
lupakan lah pasal aim masa cuti di entri akoo yang lepas tu.
huhu
ehh tak, bukan maknanya nak buat novel tu tak jadi,
tapi untuk tulis sehari tu 10 m/s tu agak payah lah buat masa sekarang ni.
aku dah lah baru first time nak menulis.
so, aku rasa taknak lah jadikan minat aku yang baru pupuk ni membebankan pulak..
aku akan buat selow-selow..huhu harap-harap korang tak berjanggut untuk tunggu. =p



__________________________________



entri ni nak cakap pasal family, kawan-kawan atau siapa-siapa lah di sekeliling kita.



tadi aku layan cerita sarjan hassan kat TV2 dengan family. say whatttt....~
haahaha 
pelik jugak. biasanya cerita tu tayang time nak-nak dekat hari kemerdekaan kan?hewhew
layan je lah..
kalau korang perasan lah kan, bila dengan family atau pun kawan-kawan, kita tengok cerita apa pun jadi best.
maksud aku, bukan lah jadi best, tapi boleh je layan. 
kalau certain part tu, tak kelakar pun boleh jadi kelakar.
yang kurang kelakar pun boleh jadi kelakar tahap cipanzi.
HAHA sila sedar perkara tersebut sekarang bagi yang belum.




sama jugak macam tadi.
aku tak minat sangat pun cerita p.ramlee.
ade sesetengahnya yang aku suka. tapi ada yang dah banyak kali tengok, boleh bosan kan?
tapi bila kat rumah, benda tu semua dah tolak tepi.
asalkan tengok ramai-ramai dengan keluarga, confirm cerita tu jadi seronok.
serius.





kalau dengan kawan lagi lah nye.
gelak sakan. kan? ha, jangan nak nafikan. huhu
kalau cerita teruk pun, part yang teruk tu lah jadi bahan gelak kita dengan kawan-kawan.
=D [sambil mengutuk2 cerita tu dan pelakonnya..opss~..haha]




tak payah cakap pasal tengok cerita pun takpe.
tengok iklan pun dah cukup
=.=




tengok iklan pun boleh terhibur kalau tengok ramai-ramai.
kan? sila setuju.




''HA HA HA sama lah sangat muka sebelum dengan selepas tu.. lain je aku tengok..''




''siot je iklan ni. HAHAHAHA''




''lisa surihani tu dah sah-sah lawa, gebu, putih berseri..HAHAHA memang percaya punn tengok iklan Jarmierrr nihh''




''boleh pulak dia berlari-lari atas kereta macam industan untuk kejar pempuan tu, nak pulangkan handbag.HAHAHAH lagi.''




''seriusly bila pakai syampu tu rambut jadi gitu? BHAHAHAH komputer je semua nihh''




''mengom punya iklan pad. HAHAHA rasa nak sepak je sapa yang reka iklan nih''





huhu ok. cukuplah. tu antara contohnye je...
ada lagi kan iklan-iklan yang ''kelakar''. haha cuma aku dah tak dapat pikir..




motif entri ni?
hai, takkan tak boleh rasa sendiri kut..huuhu
bagi aku, it is soooo sweet to be with family or friendssss.. =]
do appreciate it (the moment with them) because they always make us smile.









*grammar aku ada salah ke? -.-





.daaa.







sebarang salah dan silap, harap d maafkan =)

1 comment(s) to akoo =):

Unknown said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

part mengutuk la yang paling setuju sekali..haha

bace jgn xbace ..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...