Sunday, February 17, 2013

.sorry bro.

assalamualaikum. =)



aku pelik.
ada sorang yang aku kenal ni, dia macam karut.
dia macam tak boleh hidup tanpa girlfren.
sekali dia couple, bagai nak rak gila. 
sekali dia putus, dia keep on kutuk that girl. penuh rasa marah.
lepas tu, keep on flirting at other girls pulak. mencari, mencari.


smiley faces





dia macam kena sentiasa ada girlfren.
apa jadahh.




aku macam tak boleh terima orang macam ni.
macam dah takde tujuan hidup.
macam dia memang hidup untuk mencari pasangan je.
sedangkan tanggungjawab kita banyak lagi untuk perkara lain.
banyak lagi yang tak tertunai.




smiley faces

wake up lah wei.






sorry,bro. kau buat aku meluat.










sebarang salah dan silap, harap d maafkan =)

2 comment(s) to akoo =):

ZWAN SABRI said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

aku pon x boelh terima orang yang x boleh hidpo tanpa gf or bf.. memalukan!

Unknown said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

aku nk join meluat gak hoho

bace jgn xbace ..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...