Thursday, February 14, 2013

.dear sleep.


assalamualaikum. =]




semalam aku tak boleh tidur. 
seksa.
aku pelik. mata aku segar bugar.
perut lapar yang amat pula.
seteres aku. mana nak cekau makanan.






dari pukul 1 sampai dekat pukul 4 aku dok terkebil-kebil.
kejap ke kanan, kejap ke kiri.
pandang depan, atas. haha
biasalah, bila dah lebih pukul 2 aku mula pikir macam-macam. pfftt
aku dah cakap aku tak suka cerita seram. masa-masa ginilah aku teringat segala mende.
dekat pukul 3, aku bantai pegi masej 7 orang kawan aku, cakap aku tak boleh tido.
dengan harapan ade lagi manusia yang celik dan melayan masej aku.
teman aku sampai aku boleh tidur.
malangnya, takde yang balas sampai lah pukul 3.35. 
ada sorang kawan aku balas.
balas beberapa masej, dan aku terlelap. the end.







motif?
aku kena ada bekalan makanan?



aku penakut?
mane ade.. -.- cuma kurang berani






aku perlukan teman 24 jam. HAHA








*oh ya, tentang entri aku yang sebelum ni, aku cakap best kalau mende tu terjadi kat aku je. KALAU. bukannye dah terjadi. mohon tiada yang salah faham.









sebarang salah dan silap, harap d maafkan =)

3 comment(s) to akoo =):

Hafizin Jamil said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

penakut rupanya..nama je akoooo..kena letak akoot..haha

Rapunzeel Cikilolo said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Ko kena kawen... Hahaha.

nadzirah sofia said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

lain kali, msg la aku..kompem aku tak balas..haha

bace jgn xbace ..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...