Wednesday, November 9, 2011

.kau ingat aku suke kau ke??.

assalamualaikum =)



err?





babak 1




A : isk. aku menyampah la dengan si C tu..


B : knape dengan die?


A : bajet bagos gile..die ingat die wat gedik gitu, orang suke la? huh

B : hmm..biar la die..



babak 2


D : eee benci lah dengan pelakon si F nih..

E : betol3.. aku pon benci tengok die.

D : kan? dah la asik meruntuhkan rumah tangge orang. bukan cantek sangat pon.

E : tau tak pe.. kalo tengok cerita , die berlakon, teros aku tukar chanel laen.

D : samela kite...



_______________________________________________


seronok menyampah dan membenci orang?
huhu

layak ke kite nak mbenci orang.?

orang : ciptaan Allah.

layak ke kite mbenci ciptaan Allah?


hmm.


______________________________________________


selingan -



akoo : tak suke lah presentation!!!!

presentation : kau ingat aku suke kau ke??

akoo : =.=' huu..





..


sebarang salah dan silap, harap d maafkan =)

11 comment(s) to akoo =):

aiman fanboy k-pop said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

in short,janganlah kita bnci mmbnci....tak baik...

cik aisha said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

haha presentation....gud luck...erm mmg xlyak pun mbenci org secara berlebihan terutamanya...

ABU said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

mmg la tak layak.. dosa tau mengata orng..
tp kalau aku pun kalau aku beci cepat2 tukar siaran.. makin lama aku tengok makin banyak aku mengata dia/kutuk2 dia :D
lgi bnyak dosa ^^

budak penjara said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

tak baik benci2 org..cmne perasaan kita klu org benci kita..hehe

semutsengal said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

aku benci semut. Boleh ?

Xavi De said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

benci membenci mmg xbagus...
sebaik2nya kita tegur kesilpan dia..
saling tegur menegur...
tapi lau benci pada kemungkaran yg seseorg tu buat, ianya dibenarkan..=)

hate presentation too...haha

Addin said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hati manusia mana pernah puas kan ,

Aisyah Aina said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

betul..tak baik membenci..lagi2 membatu apikan orang...tapi tu la yang terjadi kat aku sekarang..sedey :(

~SaL IjOu~ said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

jika kita membenci org, x mustahil ada juga org yg membenci kita..kesimpulannya, jauhi dari sifat benci membenci~ ;)

SimplySeoul said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

haha presentation....memang xsuka.

Hanie Dew said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hahaha...keismpulannya buat neutral je kat semua bende. tp kengkadang tak ble tahan. hahahaha

psstt : aku pun benci semut. ahahhahahah

bace jgn xbace ..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...