Friday, December 16, 2011

Tolong boleh?


Tolong ini bole?
Boleh.

Tolong itu boleh?
Em, boley2..

Tolong lagi ye?
Err..ok. =.=’

________________________________________________ 


Jangan ambik kesempatan terhadap kebaikan orang lain.
--- kalau taknak orang ambik kesempatan, janganlah baik sangat.ea?



Tp, kite selalu dengar ayat mcm ni :
Treat orang sebagaimana kite nak orang treat kite.
Kite nak orang baik ngan kite,so, kite kene buat baik SOKMO lah dengan orang .kan?



So,how come?peninglah.
@.@




Ape tah aku bebel. Tak paham ,sudah.




sebarang salah dan silap, harap d maafkan =)

7 comment(s) to akoo =):

CintaZulaikha said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

tapi camne kalau kita tak boleh nak menolak...err, akak cenggitu kot sikapnya..

Aishah Jahirah(cik aisha) said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

berpada2 la nak buat baik pun, jgn sampai org amek kesempatan.tp ye la kdg2 mmg xsampai hati nak menolak menolong org terutma org kita kenal baik...

m!rFa said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

the same topic that's been wandering inside my brain lately. huh~

syaher rehays said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

huhu aku bru je tweet sal ni pg td..huhuhusy...aku tertret baik kt org yg xkn treat baik 2ngn aku...what to do? nasib la..

littledolphin said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

saya rasa saya faham apa yang kawan cuba sampaikan.

orang selalu minta tolong saya.memanglah tak kisah sebab mereka kawan kita tapi rasa diperalatkan la.dan tak rasa macam dihargai.rasa seolah-olah mereka berkawan dengan saya semata-mata kerana saya 'baik.'

tapi saya tak mahu menjadi mangsa.bagaimana kah?

menjadi tegas?tapi selalu tak sampai hati.

p/s sedang cuba untuk menjadi kejam >.<

budak penjara said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

klu ak..bia org wt baik ngn aku..lps tu jgn tau ak nk bls ke tak kebaikan yg dia buat pada aku..hehe

Hanie Dew said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

aku & jue selalu fikir cenggini.
kebaikan yang kita dapat hari ni mungkin kerana kebaikan kita pada orang lain di masa masa yang lepas.

bace jgn xbace ..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...