Wednesday, October 24, 2012

spekulat.see?




yakin je kau.
yakin je ape yang kau pikir tu betul kan?
yakin je kau bercakap.
yakin je mengatakan kesilapan orang.
yakin je kau itu sebabnya die buat macam tu.
yakin je cara kau betul. 
yakin je kau tahu apa yang berlaku.
yakin je kau menghukum orang.
yakin je kau tahu apa dia rasa.
yakin je kau.


kau tak rasa pun apa yang dia rasa.
yang kau tahu adalah buat spekulasi sendiri.
based on your own feeling.
perasaan kau.


rasa dia? ada kau fikir. takde.
kalau ada kau fikir pun, masih kau takkan dapat rasa.
rasa takkan sama.sebab kau tak lalui.
tahniah sebab hidup kau indah sebiru langit.
lalu tak fikir hidup dia yang keruh semendung awan.





sebarang salah dan silap, harap d maafkan =)

6 comment(s) to akoo =):

Domu-kon said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

sebab dia yakin.. kalau dia xyakin..dia xmcm tu kot.. APA2 pun.. relax ye..sabo je la..

visitme@FaTiN cOrNeR said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

speculation and over thinking leads to negative thinking~~

ct kektus said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

dia overconfident. mungkin. :)

nadzirah sofia said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

aik, nk ngamok mcm aku gak ke? kui3

Hafizin Jamil said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

puisi ke apa ni ako..?haha

EyqaLuvender said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

overconfident sometimes can kill you...beware...

bace jgn xbace ..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...