Sunday, August 12, 2012

am i a loser?

assalamualaikum.

=)


hahaha lupekan pasal the other side of akoo kat last post tu. biasalah, ada masa kita tingtong kejap kan? ehee




______________________________



sekarang ni musim olimpik..and bapak aku of course pengikut setia lah bab2 sukan ni.. aku tengok, macam dah takde channel lain. dia asyik layan olimpik je. ohmann~ semalam die tengok bola. brazil kut lawan kalau tak silap. bowwringgg~ HAHA



smiley faces


nak tahu tak satu sebab aku seteress tengok bola?


sebab,


tengah-tengah tengok, GOLLLLLLLLLLLLLLL ! \o/ aku bertepuk tangan kegirangan.
but then, dengar bapak aku cakap, ''off-side tadi tuu''..



...


aku macam,




smiley faces
whatthefishh off-side is??





serius. sampai sekarang aku tak faham off-side tu camane. loser ek?




oleh itu, bila tengok bola, aku suka diam. bila orang dah konpem bersorak, baru aku join. HAHA kalau tak, memalukan diri sendiri. hoh





Photobucket


sebarang salah dan silap, harap d maafkan =)

1 comment(s) to akoo =):

Unknown said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

tkpe la, janji kita tak minat laki yg fanatik bola..haha

bace jgn xbace ..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...