Saturday, April 2, 2011

. it's not funny , it's annoying .

assalamualaikumm..=)

da lme x mbebel..huhu malas nk mnaip ar..hee sorii..

emm korg tgk x maharaje lawak td??




huhu agak mnarek ar..family aku mmg jnis layan raja lawak dr musim first ag..
so, ble ade maharaje lawak ni, agak truje ar,, ktorg dpd x langgan astro mustika, tros bapak aku soh langgan..haha smangat an..

..berbalek kpade tajok utame,, aku nyampah ar..
some of them suke wat lawak selitkan lucah2..
i hate it!





kene la paham.. org ramai tgk cte tu ngn family.. terdiri dpd berbagai lapisan usia dan gender..
so,malu ar..aku td tatau nk wat reaksi cmane..nk gelak, bagi aku mende tu xklaka..
aku wat muke ta paham je la..huhu

for me, it's not funny,,it's ANNOYING..

KALO XWAT LAWAK LUCAH XBLEY KE????????  =.="

************************************************************

huu..anyway.. aku ase aku sokg jozan n nabil kott..huhu

k ar..tatau nk bebel pe daa..
assalamualaikum


sebarang salah dan silap, harap d maafkan =)

0 comment(s) to akoo =):

bace jgn xbace ..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...