Friday, December 31, 2010

i miss my childhood days.. =(

hmm..sangat seswai ar ayat yg aku jmpe kat google neh.. huhu aku nk jd kcik smule bley x?? =( da msok u ni aku trase smaken tensen..pnat! mental dan fzikal..huu cmane ek korg ley tempuhi jek..aku ase sgt xbes..huhu tp aku tau, cmane2 pon,aku kene gak lalui an..so tulih kat blog ni skadar mluahkan ape yg aku rse je laa..dgn arapan beban d otak bkurangan~~

 time skola rndah dulu..,,omwek ciput je..kadg2 xde lgsong an..bpk heaven ah..
ni, jgn kan ciput,,gajah lctrer bg..huhu so, ktensenan terserlah ar..ni cuti midesm smggu,,tp bg keje gaye cuti staon..huh baek xpayah bg cuti..tp aku x wat pon keje..huhu trok nye aku..lg 2 ari cuti abes..=( xmau baleeeeeeekk!!
dah la aku ase aku x seswai ar ngn bidg aku amik ni..aku amik seni bine..pastu ade kene blaja design2 bagai..aku xkreatif..aku wat sokmo hodoh2 ar..kadg2 xsiap..*sigh
ape nk jd ar..aku pon xpaham ngn diri aku..hmm





hehee aku egt ag time kcik2 dulu bapak aku ske bawak g maen kat taman mainan..its really a wonderful moment..i miss it damn much..=( haha ttbe nanges..*sigh

kalo nk cte sume mse kte kanak2 riang dulu,,mmg xlpas ar..xdaye nk tulih..tlalu byk knangn manes..=) n mse tu x mgkin dpt d putar balek..tp xpe,,bia ia kemas tsimpan dlm lipatan ati kte an..ceewah! hahahk xley bla doe ayat aku tgahh2 mlm bute ni..mode ayat sastera datang scare otomatik..heheh


emm..aku ske men beskal..hehee
tenang je asenye..ag pon,uma aku xde moto..so aku mmg mbesar ngn beskal je..huhu
egt ag time skola rndah, g skola nek beskal..besh2..ngn kgkwn..hheehee
sblom balek uma tgah ari tu, singgah warung,bli air n kopok..hahahk rndunye kat kgkwn~~

pastu ptg2 maen beskal plak..round2 taman..g kdai ke..bli eskrem..hehek..sdappnye~ 
nyum2...~~

indahnye saat itu




 huu..sket je aku bebel..gamba je yg lebey..hahak xpela..tu la yg d namekan graphic communication..i impress my feeling through picture..haha pndai2 je aku bg ajaran sesat..

hmm..trase kurg ar sket tensen nye lpas ngarot2 kat cni..hehe thanks korg yg sudi bce...=) ♥♥♥


 


sebarang salah dan silap, harap d maafkan =)

0 comment(s) to akoo =):

bace jgn xbace ..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...